måndag 12 januari 2009

Buzy woman

Alla mina vänner vet att jag hatar att inte ha något att göra på dagarna. Det värsta jag vet är att bara gå hemma och slappa en hel dag. Vissa tycker det är skönt men jag blir tokig! Visst är det gött att slappa ibland, men aldrig ensam. Hur som helst, min senaste vecka har varit precis tvärtemot. När jag inte har varit i skolan så har jag varit tvungen att plugga och när jag inte har pluggat har jag jobbat kväll. Visst är det gött med cash, och visst har jag ett roligt jobb men det vore ju skönt med någon fri timma!

Idag har jag iaf varit i skolan från 8- 14:30 efter det har jag suttit med det sista på två inlämningar tills nu. Ändå är jag inte nöjd, jag är lite som en perfektionist när det gäller arbeten, för mig kan saker alltid förbättras!

Aja nu ska jag ta tag i sista inlämningen som ska vara inne innan klockan 24. Den kommer ta ett tag. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Write to me baby!