fredag 6 februari 2009

Things to do

Äntligen lov säger jag!:) Detta lovet ska endast gå ut på att ta igen mig. Men självklart har jag en "things to do lista" jag ska jobba, åka till lidköping eller linköping (vafan är skillnanden?) och självklart plugga, ja det är väl de nödvändiga. Sedan ska jag umgås med mina kära vänner.

Idag har det varit en riktig trevlig dag. Som vanligt har jag varit i skolan, vi har redovisat om planeter. Sedan har jag och Julla varit i stan och shoppat sedan käkat på min favvo ställe MC Donalds, där satt vi i flera timmar och snacka skit. Här måste jag tillägga att bättre tjejkompis än denna finns antagligen inte. Ställer upp i vått och torrt oavsett vad, henne tycker jag om! Det säger jag nog inte så ofta som jag borde...

5 kommentarer:

  1. härligt jag ser att jag fått tillbaka mitt gamla smeknamn!

    SvaraRadera
  2. Kärt barn har många namn fia lotta!

    SvaraRadera
  3. here we go again, ska försöka få iväg det här medelandet den här gången! dukig du är som jobbar vill jag börja med och säga! och så undrar jag även hur du mår? till sist vill jag avsluta med att säga att jag saknar dig lite! puss och kram skumbanan-julia

    SvaraRadera
  4. Hello hun! Vad kul att du hitta till kommentarsfältet... mohaha! Jag mår bara bra, hur mår du själv? Kan meddela att jag saknar dig lite med, men bara lite. Vi ses snart! P&K

    SvaraRadera

Write to me baby!