fredag 13 februari 2009

"Win a date with Tad Hamilton"

Guud, jag har sån jääädra träningsvärk i axlarna!!! Det blev inget med stan idag iaf, jag somnade... faktum är att jag sovit i 4 timmar så man kan säga att jag fick min sovmorgon, totalt sett! haha. Jag lär ju inte somna tidigt i natt tack vare detta men det passar ju ypperligt eftersom jag ska se på "Win a date with Tad Hamilton" 21.30- 23.20 kanal 5!



Amerikansk romantisk komedi från 2004. Föreställ dig att du möter din favoritskådespelare och du plötsligt blir hans favorit. Det är vad som händer Rosalee Futch, en kändisfixerad småstadstjej, som vinner en dejt med Hollywood-snyggingen Tad Hamilton. Även om Rosalees dröm har gått i uppfyllelse, betyder det ett fullständigt kaos för hennes bästa kompis Pete. Han är pojken som får stanna kvar hemma, djupt, hopplöst och hemligt förälskad i henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Write to me baby!