onsdag 27 januari 2010

SHOPOHOLIC KIM

Halv sitter i sängen och klämmer på om jag ska städa mitt rum idag. Det är rejält dammigt, hatar oordning. Annars har jag varit ledig idag igen, men hänger inte läpp för de utan har tagit mig en runda på stan. Shoppat likt en dåre. 3 jeans, 2 leggings, 3 tröjor, 1 linne, halsband och hårspänne. Är nöjd med alla köp alltså!:) Det värsta är att min gaderob är HELT full, jag har liksom börjat stapla kläder på mina 2 fotöljer och min fotpall, inte OK någonstanns!

Annars blir jag smått galen på vädret, det är inte sant hur mkt vädret påverkar ens humör liksom. Idag var det inte ens någon idé att fixa iordning sig. Det enda man kunde göra var att klä sig någolunda och bege sig ut i snöstormen.

Aja, fram med dammtrasan och dammsugaren nu!

PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Write to me baby!