torsdag 8 januari 2009

Lycklig

Gud vad jag känner mig glad just nu, NOT! Jag hade sett fram emot en skön men framförallt lång sovmorgon idag. Tror ni jag får det? Nej... klockan 08:18 ringer telefonen och ja, jag ska jobba idag. Jag vill komma igång med jobbandet men att bli väckt är inte lika roligt. Nåväl, jag försökte mig på att somna om en stund, men vad händer då? Jo Jimmies bil-larm går. Happ tänker jag och inser att det är JAG som måste gå ut och stänga av det. Eftersom klockan inte var så mycket så tänkte jag att jag kunde springa ut lite snabbt i pyjamas t- shirt utan att bli påkommen av grannarna, men efter att ha öppnat ögonen och tittat ut så väljer jag ett annat alternativ, fan det är ju snöstorm! Så nu sitter jag här och undrar hur jag ska fördriva mina 3 timmar...
Visseligen måste jag ju beställa studentmössan, men det tar ju inte tre timmar?!

Ha en bra dag, det ska jag försöka ha!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Write to me baby!