söndag 4 januari 2009

Dålig uppdatering

Eftersom jag har varit dålig på att uppdatera nu det senaste så får jag väl börja med att berätta om gårdagen!

Lördag: Det var meningen att jag och Frida skulle åka till Göteborg för jag skulle pierca mig och köpa ett par jeans som inte finns i Skövde. Men efter en sen kväll dagen innan och en tidig lördagmorgon så ballade både jag och Frida ur så vi bestämde oss för att dra in till Skövde och shoppa istället. På kvällen samlade vi ihop alla tjejer och åkte in till Voda och tog var sin drink och snackade. Där bestämdes det att det blir utlandsresa innan studenten. Så imorgon ska vi in till stan för att kolla lite olika alternativ:) roligt roligt!

Söndag: Som vanligt blev det en tripp på stan, meningen var att jag endast skulle köpa present till mamma som fyller år om två dagar men självklart kommer jag hem med tre snyggis t-shirtar! Men pengar är väl till för att spenderas?!
Nu ska jag plugga och om en timma kommer min "plugg-kompis" också!
Hörs senare! Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Write to me baby!