fredag 2 januari 2009

Nyår


Första inlägget för i år!

Jag kan väl inte säga att mina förväntningar på detta nyåret var så höga men jag är helnöjd alltså! Go mat, god stämning och bra sällskap:)
Vi började med att laga maten ihop, 3- rätters vilket tog ett tag att göra eftersom alla sprang på varandra i köket. När maten väl var klar åt vi och första leken sattes igång. Leken gick till så att alla fick varsin lapp, ingen visste vad det stod på varandras. På lappen kunde det t.ex. stå "kommentera vad folk säger". Sen går hela leken ut på att man ska gissa vad varandra har. Låter kanske inte kul när jag skriver, men den var rolig eftersom gissningarna kan gå åt pipan och dom kan bli rätt elaka!;)

Under hela kvällen bjöds det på skitsnack, mer lekar och skratt. Efter tolvslaget så tog vi oss in till stan där vi skiljdes åt. För min och Fridas del blev det Vatra, lite besvikelse eftersom det inte var så många som man kände igen, men vad gör man då? Man gör det bästa av situationen och leker lekar!:D Tack Frida, jag hade kul!
Idag har jag träningsvärk! Så man kan väl ta det som ett träningspass;D

Nu hoppas jag på ett bra år och att jag får lite mer tur än tidigare år.
God fortsättning!

Frida den rolige jäveln som står med sin mobiltelefon på VARENDA bild?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Write to me baby!