torsdag 26 februari 2009

Kokt i skit!

Idag har jag inte haft hjärnan med mig riktigt. Jag visste att vi hade sovmorgon till 09:35 ändå ställer jag klockan på 07 och åker bussen 08? Förklara varför?! Jag är kokt i skit! När jag har väntat i en timma på att lektionen ska börja så tar bara läraren närvaro och vi får jobba vart vi vill. Visst tummen upp för det, men det känns lite onödigt att åka in för en närvarokontroll eftersom vi inte hade mer lektioner den dagen. Nu sitter jag hemma efter att ha varit och solat lite:)

Peace out!

1 kommentar:

  1. Tack Kimpan! Jag är överlycklig över jobbet :) Jag håller tummarna för att du får jobb där, för då lär vi ses i sommar. Min klasskompis Kristina kanske också ska jobba på Kirurgen, då blir ni arbetskollegor! Puss & Kram!

    SvaraRadera

Write to me baby!