fredag 27 mars 2009

Bara för att

Snart vet ni allt om mig;)

Lovar du att vara ärlig? OKej då
Du heter: Kim Karlén
Smeknamn: MVG- Kim, Snygg- Kim, Bästa Kim m.m
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Har ingen som jag sörjer till men låten "human" väcker minnen...
Beroende av: Mina vänner och mat?
Vad tror folk om dig?: Ingen aning, folk som inte känner mig tror nog att jag är blyg.
Stämmer de? Sådär, jag är väl inte den som tar för sig mest och vill vara i centrum. Men med mina vänner blommar jag upp;) haha
Vad får du oftast komplimanger för?: Ja, det är faktist olika, inget speciellt tror jag?
Vad säger du för att imponera på någon?: Jag brukar köra med denna: "Ursäkta, kan du flytta dig lite? Min glass smälter" nappar han inte direkt brukar jag köra denna... "Här har du 500:-, sup tills jag blir snygg!"
Hur imponerar man på dig?: Man är sig själv. Jag tycker om snälla, omtänksamma och roliga pöjkar
Brukar du skratta för dig själv?: Ja, hur kan jag låta bli?
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jo visst är du min idol men det behövde jag ingen matte för att räkna ut;)"
Var bor du?: Skövde
Trivs du där?: Ja det gör jag, men jag är sugen på att flytta till annan stad för att se mig omkring, bli mer självständig och träffa nya kompsar.
Äger du några converse: Ja, fyra par
Sprit, cider, vin eller öl: CIDER!
Brukar du bli för full: Brukar är ett starkt ord, men jag har blivit det någon gång ja...
Vad har du för mobil operatör: Oj, telenor
Är du allergisk mot något: Ja
Hur svarar du i mobilen: "Aaa re ä Kim"
Vem ringde du senast?: Johanna
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Ja vi skulle luncha ihop
Antal timmar sömn inatt: Är det meningen att jag ska räkna nu? 7-8 h
Sov du ensam: För tillfället japp
Brukar du komma i tid: Nja, bättre nu än förr
När mår du bra: När jag är glad, det är fint väder och när mina nära och kära är glada
När blev du fotad senast: Ja, svårt, jag har papparazzi fotografter efter mig jämt...
Hur känner du dig nu: Inte jättesnygg...
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Jävligt nice, ne men jag vet inte.
Vad saknar du: JJJJ- iihoo
Hade du en bra kväll igår: Va gjorde jag igår? Duglig
Favorit dryck på morgonen: Mjölk
Rakar du benen:Klart som fasen
När brukar du oftast gå och lägga dig: Senaste tiden har jag lagt mig runt 20- 21, men för två månader sedan somna jag inte förens 03.
Är du blyg?: Ja ibland
Sysslar du med någon idrott: Svår fråga, har skadeproblem men satsar på att komma tillbaka till fotbollen snart
Vill du hellre ha mail än brev: Ge mig båda!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag svarar inte på den frågan...
Har du spytt offentligt: Majsan läser mig blogg därför svarar jag inte på den frågan heller
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag återkommer med svar
Är du nöjd med ditt liv: Så dumma frågor... det beror ju på när man frågar. Jag är nöjd över mina vänner och familj...
Är du bortskämd: Vet ej, men jag har det bra
Vad gör du i morgon: Jag lever loppan på kvällen och på dagen ska jag kolla på laptop
Vad är det värsta du vet?: Egoistiska människor.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Räknefråga igen?
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Ingen Speciell
Vad längtar du till?: Sommaren, Turkiet och studenten!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja
Vad använder du för shampoo?: Catwalk och Bed Head
Vad är det finaste du fått?: Kärlek
En speciell dag du minns: Minns dagen som igår...
Hur gammal är du: Snart 19
Tycker du om någon just nu: Ja
Du samlar på: Samlar inte på något men jag tycker om skor!
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma och Julia
Tycker du golf: Ja det är roligt, har spelat
Vilken tid gick du upp idag: 07.35
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja
Är det okej att gråta: Klart
När grät du senast: Härom veckan
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Eget boende, spara, resa och shoppa
Bär du glasögon eller linser: Nej, men det är rätt nice med brillor
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej bara man är bekväm så
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Det är beroende på när jag lägger mig kvällen innan
Har du piercing: Nej, 5 hål i öronen bara
Vill du gifta dig: Ja, när jag träffar rätt kille och det känns toppen
Vill du ha barn: Ja någongång
Solar du ofta: Nej, typ aldrig
Är du bra på att laga mat: Nja
Är du flygrädd: Nej, men det gör förjävla ont i öronen
Hur vig är du: Säg mig hur man mäter de så ska jag göra det!
Är du musikalisk?: Borde jag vara det? Jag har faktist spelat ett instrumet och sjungit
Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk eller vatten
Vilken är din favoritglass: Jag är inget fan av glass, men om det är 40 grader så piggelin
Tror du på ett liv efter döden: Den frågan är jobbig
Tycker du om sushi: Har aldrig smakat
Vad äter du helst när du ser på film: Dig
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: Jag tycker inte om tandläkaren
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska, jag är ingen rolig typ på morgonen
Vilken ögonfärg har du: Jätte mörkblåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja men det var ett tag sen nu. Det är inte roligt
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: Gills det när jag springer till bussen? Inte... jag ska börja
Senaste låt du hörde: Långa nätter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Write to me baby!