onsdag 25 mars 2009

Våffeldagen!

Det var ett tag sen nu. Men nu är jag med i leken igen.

Vad har hänt sen sist... hm, jag har börjat en ny kurs i skolan, etnologi. Jag hoppade av min svenska c kurs av lite olika anledningar. Halva kursen har redan gjort vilket innebär att jag har en halv kurs att ta igen. Nemas problemas... skulle det varit om jag inte hade 30 andra uppgifter som ska in snart!

Jag har även jobbat lite, jobbade i söndags och i måndags. Känns hur bra som helst! Sedan har jag tackat ja till att arbeta som undersköterska på kirurgen på KSS hela sommaren med. (därmed har jag fått tacka nej till mitt extra jobb, känns surt men man måste tänka på framtiden och jag hoppas jag får jobba extra på mitt nuvarande jobb iaf, trivs som fisken i vattnet där!)

Sedan har jag äntligen tagit tag i mig själv och ringt vårdcentralen. Hela jag är ju som ett enda stort problem. Jag har ständig huvudvärk, magont och är beroende av nässpray! (ibland undrar jag ifall det är något som är bra) Haha... Rara som dom är gav dom mig en tid om en månad, EN MÅNAD?!

Nu ska jag käka våfflor med sylt och grädde, MUMS!
Later!

2 kommentarer:

  1. Då syns vi i sommar på KSS Kimpan, det blir skoj! :)

    SvaraRadera

Write to me baby!