onsdag 4 mars 2009

Massagelektioner

Som jag säkert redan nämnt i tidigare inlägg så håller jag och Julia på med ett projektarbete som är att hålla i massagelektioner för 12åringar.
Har precis kommit hem från våran andra lektion och jag är helt slut... Ena klassen är hur städad som helst medan i den andra klassen tjoar, springer, skrattar barnen och håller aldrig truten. Idag gick det så långt att en kille tog stryptag på mig och när vi med glädje skulle berätta att vi kommer imorgon också så börjar killarna erbjuda oss pengar för att vi skulle stanna hemma. Dom tycker om oss!

(Albin... nu förstår jag dig, barn ÄR monster!)

2 kommentarer:

  1. HAHA!!! låter sopm att det går riktigt bra det där! haha

    SvaraRadera
  2. Ja men verkligen!:P Vad gör du?

    SvaraRadera

Write to me baby!