söndag 1 mars 2009

Yesterday

Sitter här vid datorn och är fit for fight, gårdagen var bra, iaf hos Hanni -ute var det L A M E.

Väl hos Hanna drog vi en pizza, snacka skit (och då menar jag skit, mohaha) och spela spel. Självklart bjöd kvällen även på endel snygga bilder, där vill jag även tillägga att JAG Kim Karlén stod för kameran;)

Jag hade förväntat mig en riktigt jäkla utgång igår, många har fått bankkortet påfyllt med cash och är redo för en utekväll men vatra var kass och voda var ännu sämre? Träffade inte en enda rolig snubbe, antar att alla var på bogrens på Björn Rosenström på bogrens. Måste berätta att jag träffade ett av mina gamla ex igår. Varför är det så svårt att heja på folk? Jag menar man har ju upplevt saker och har minnen ihop...Vi stod nästintill brevid varandra och snackade med samma människa och han låtsades inte se mig, eller vad sysslade han med? Skitsamma, det är bara tråkigt att ett förhållande kan förstöra en vänskap.



Tack brudar, ni är grymma! P&K

2 kommentarer:

  1. Synd att det blev som det blev, men vi var grymt snygga alltså. ;) haha. iaf du! <3

    SvaraRadera

Write to me baby!