lördag 18 april 2009

Gud, jag sov till 11:30

Igår gjorde jag och några vänner något vi inte brukar göra så ofta. Vi packade iordning saker, bla. Filtar, massäck, kubb och drog med högtalarna till bolongerskogen och satte oss. Det var inte det vanliga gänget denna gång utan jag och Lotta vidgage våra vyer och umgicks med lite annat folk. Dock var vi inte i bolonger så himla länge eftersom det blev kallt framåt senkvällen. Kvällen fortsatte sedan hos en kompis som bor ganska centralt. Där satt vi och snackade till klockan slog 01.00 då vi, eller jag bestämde mig för att åka hem. Jag blir så trött fort nu för tiden, det kanske inte är konstigt eftersom man går i skolan varje dag och måste plugga resterande tid. Men det var väldigt trevligt och det måste göras om även om jag inte var i det gladaste tillståndet i sentimmarna. Hur som haver, i helgen är det som sagt inte mycket planerat, jag tar det lite som det kommer. I morgon ska jag i alla fall städa mitt rum, jag kan lova er att det behövs, då ligger det inte saker huller om buller utan en och annan dammråtta har dykt upp under sängen upptäckte jag idag när jag krälade på golvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Write to me baby!