tisdag 28 april 2009

Att jag ALDRIG lär mig...

Ibland får jag för mig att jag är någon slags sömmerska. Jag vet inte om det är en önskan att kunna sy men jag brukar ge mig på att sy om ett klädesplagg jag inte är riktigt nöjd med. Jag vet inte hur många jeans jag har velat ändra lite, jag tycker ju enbart om jeans som är tajta överallt, så den där extra cm spelar stor roll. MEN KIM KIM KIM, du kan inte sy! Du är värdelös! Varenda plagg jag försökt sy har resulterat till att jag fått slänga skiten. VARENDA GÅNG! Senast idag, jag skulle ändra lite på en klänning som jag haft en gång. Vad händer? Jo den blir för kort och ser helt enkelt för jävlig ut. Nu ska jag aldrig mer ge mig på det där, det lovar jag... nästan!

Nu ska jag kila till Hanniis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Write to me baby!