fredag 1 maj 2009

1 maj

Hejsan! Jag är uppe med tuppen idag jämnför med andra känner jag. Medan jag är pigg som en lärka finns det nog hundratusentre personer som vaknar rääääääääääättt bakis idag. Synd om er! (ironi) I alla fall blev det ingen utgång igår, ingen fest alls faktist. Jag jobbade kväll vilket var jädrigt gött. Jag tjänade money medan ni gjorde av med det.

Jag tycker valborg är grymt överskattat, vilket mycket är just nu iofs. Liksom vad firar man? Att våren är kommen? Hallå, det är typ sommar? Det är väl bara ytterligare en dag som barn och ungdomar tar till vara på och super. Igår när jag jobbade ser jag hur 13-14 åringar står och pissar på busskuren, två slåss, några av dem är så fulla att dem inte kan stå. Jag tycker det är helt sjuk, TRETTON ÅR! Har ni inget bättre för er? Det är 5 år kvar tills ni får gå ut på krogen... Känns som det är några år för tidigt att börja dricka. I alla fall slutade allt med att ambulansen fick komma och hämta upp de fullaste grabbarna och alla föräldrar kontaktades. Goood job!

Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Write to me baby!