söndag 26 april 2009

Goodmorningmupps!

Allt ok? Gött, här med. Blev inte så många timmars sömn i natt, jag var som ni vet hos en kompis som firade att hon fyllt år. Det var jättemysigt, vi fick grillat, vi drack lite och VI SATT UTOMHUS, en stund iaf. Jag tycker det är helt underbart att kunna vara ute hela kvällarna utan att frysa häcken av sig. Sedan hade jag tänkt gå ut, var så sjukt längesedan jag var ute och jag såg verkligen fram emot husaren (ok, inte så längesedan jag var ute men tillräckligt för att inte minnas när det var) men så blev icke fallet iaf, jag hade nya skor som dessutom var för stora (jag har ju mini fötter) vilket resulterade till 3 sprängda blåsor, varav en blödde, 5 vätske blåsor och en blodblåsa under nageln, kändes inte som ett jättelyckat skoval men ska man vara fin får man lida pin. Fast jag erkänner, nästa gång jag ska ut så ska jag överväga om skorna är värda smärtan;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Write to me baby!