måndag 6 april 2009

DET ÄR VÅR!

Tjenis!:)
Härlig dag hörreni! Dagen började med att jag besökte tandregleringen tidigt på morgonen. Där byttes bågen i överkäken och jag fick ett gummiband i käften. Jätteglamoröst! Detta tänker jag givetvis bara ha vid speciella tillfällen(eller så skrev jag på tvärtomspråket) Just nu dunkar huvudet och tänderna värker gott. Men det gör faktist inte så mycket... efter sommaren ryker tandställningen:)

Nåväl, efter tandregleringen drog jag hem och la mig och vila en sväng tills jag blev väckt av Frajd, det bestämdes att vi skulle åka in till staden för att ta till vara på det fina vädret! Sagt och gjort så åkte vi in och åt en bit mat på Pims och på kroken hamna även Fialotta. Trevligt trevligt! Idag har även Alanya resan betalast, Wiiii- hooo!:)

Tänkte faktist snart packa till sälen, ska dit över påsken! Fattar att ni kommer sakna mig!

Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Write to me baby!