söndag 5 april 2009

En vecka senare

Nu var det exakt en vecka sedan jag skrev. Har legat med maginfluensa, det är ju ingen höjdare kan jag meddela. Man orkar inte röra på sig och man kan inte äta. Skitbra för dem som vill tappa vikt så denna metod kan jag skarpt rekommendera!;)

Igår så drog jag till med middag för några av mina polare. Jag tog tillfället i akt kan man säga, jag gjorde det inte bara för att vara snäll utan också för att överleva. Jag är grymt dålig på att äta när jag är ensam hemma. Hur roligt är det egentligen att äta själv? Igår bjöds det iaf på grillad fläskfilé, kroketter och b- sås, en del drack vin även om jag höll mig till hallonsoda, till efterrätt blev det hallon och glass!

Sitter och lyssnar på ett klipp fråm talang 2009 som jag är helt galen i, jag spelar det om och om igen och kommer antagligen inte kunna lämna datorn pga av detta klipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Write to me baby!