onsdag 8 april 2009

New haircolor

Här sitter en nyklippt och nyfärgad brud och tjurar. Tjurar över att telenor butiken inte ens vill kolla efter felet i min mobil. Det enda dom gör är att erbjuda en ny telefon... Men det är väl bra tänker ni... men nej, det är det inte, jag betalar inte 5000 för en telefon som går sönder, dessutom går sönder utan att jag gjort något och sedan byter den mot en sämre telefon för två tusen mindre... no way! Det gör mig skyförbannad! Jag tänker inte gå med på det... iofs har jag väl inget större val, kommer inte så långt på en mobil som bara funkar ibland.

Jaja, nu släpper vi det. Eller jag kommer aldrig släppa det men vi slutar skriva om det! Imorgon ska jag till sälen. Det är blandade känslor, jag är inte riktigt på hugget men visst skönt att komma härifrån, komma ifrån placet och även människorna. Inget nytt händer. Jag är rätt trött på det mesta just nu.

Vi hörs på söndag! GLAD PÅSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Write to me baby!