onsdag 22 april 2009

Hemma från Sthlm

Hej hopp!
Roligt att jag är så eftertracktad, ne ärligt, min blogg är rätt dööööö. (trist) Är hemma från Stockholm nu, eller jag kom hem för ett tag sedan men har packat upp min väska. Min kväll ser lite annorlunda ut om man jämför med andra "90:ers" kväll, de super sig fulla och shakar ass medan jag sitter och läser på prov. Har naturprov på fredag och jag visste inte ens vad det skulle handla om förens jag fick bekräftat för ungefär en timma sedan att det handlade om skogen och massor med djur... eller? Sedan ska man kunna fotosyntesen som jag aldrig begripit mig på!Yääää, men det är vad man anser som viktigast. Själv är jag inte överförtjust i studentfesterna, tycker det är roligare att gå ut när det finns lite åldersskillnader, blir godare stämning.

Stockholmsresan var bra, hade studiebesök lite härvar, var bl.a. på kvinnohuset vilket jag tyckte var det bästa stället. Jag gick faktist därifrån med en tanke om att mitt framtida jobb skulle vara att arbeta med misshandlade och våldtagna kvinnor. Så det var rikigt kul. På kvällen gick största delen av klassen ut, även här var jag och min rumspolare Ulla hemma, vi köpte en påse med nötter och juice som vi drack på rummet (låter som nördar, vilket vi är!) Visst det hade varit roligt att gå ut, men när man har tjugokilo grejer som ligger och tynger ner axlarna har man ingen lust! Fick lite tid till att springa på staden med, jag hittade ett par vagabond skor, tjena mupps, dessa var attraktiva!;) Största besvikelsen på resan var att jag inte såg någon kändis, jag såg Özz, men han får duga! Haha.



Ni vet vad som väntar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Write to me baby!