fredag 24 april 2009

Min kväll

Sitter just nu i mitt rum och kollar på en DVD film med Julia och Sandra. Filmen är kass och jag hänger inte med alls, det är som vanligt alltså. Tidigare på kvällen var jag och Julia och tittade på när mitt lag hade seriepremiär på orkanvallen mot varnhem, tyvärr gick det inget vidare. Bättre lycka nästa gång!;)

Imorgon ska jag vara ute mestadels i solen och fixa i trädgården. Det är mycket att fixa denna årstid om man har stor trädgård som vi har. Sedan finns det inget negativt med att få lite färg på köpet... Sedan ska jag till Hanna som fyllt 19 bast och fira henne och sedan blir det troligtvis att vi drar ut. Det var sjuuuuukt längesedan jag var ute och roa mig.

Nu ska jag stänga ner datorn och vara lite social. Godnatt mupps!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Write to me baby!