torsdag 23 april 2009

WZUP DUDES?

WZUP DUDES? Jag gör ärligt talat ingenting, jag har tråkigt... Ser fram emot helgen som kommer innehålla: bio, fest, solning, städning, shopping allt roligt;D

Sitter och pluggar typ fem min, tar paus i en kvart, pluggar fem min och så fortsätter det tills jag inser hur patetisk jag är. haha. När jag pluggar och ska komma ihåg ett ord så brukar jag komma på ett passande mening till. Typ som nu när jag ska lära mig de 4 olika sfärerna. Biosfären= allt levande, då tänker jag "man måste vara levande för att gå på bio" eller hydrosfären då tänker jag: På hydro finns det inte bara bensin, men kan säkert köpa vatten med, svaret är ju just vatten. Då kommer man lättare ihåg. Fanken va smart jag är!

Hörs kanske senare!

1 kommentar:

  1. Hej gumsi :D sorry, jobbat och tränat hela veckan, varit lite okontaktbar och osocial, i helgen är det iaf match och aktivitet på lördag, så kan tyvärr inte festa. :/ även bokat lite tid med erkan. MEN på torsdag, valborg, då smäller det, men ledig nästa vecka, så vi får fan hitta på något då?! ok !? :D <3

    SvaraRadera

Write to me baby!