måndag 20 april 2009

Jag är vis

Ibland blir det verkligen inte som man tänkt sig i livet, detta både på gott och ont. Man ser fram emot något, det blir tvärtom... man bestämmer sig för något- det blir katastrof. Typiskt. Livet innehåller både roliga men även mindre roliga händelser, men det är på något sätt meningen. Jag tror att de mindre roliga stunderna/jobbiga stunder är en förutsättning för att man ska lära sig uppskatta saker och växa som människa. Av varje händelse drar man lärdom. Håll humöret uppe- de mesta löser sig!


Föresten, jag sitter här vid min nya laptop, detta är ett "Premiär inlägg" Wii-hoo! Den funkar prima och är hur nice som helst! Dock förstår jag mig inte på hur man installerar msn, men det är en annan femma;) jag och teknik är inte kompisar i huvudtaget. Nåväl, detta blir nog det sista inlägget för ett par dagar. Var inte ledsen för det mina vänner, vi kan skicka sms och jag kan hålla er uppdaterade där! Skämt och sido.


Btw, Hanna jag säger grattis på 19- årsdagen här. Jag ska skicka sms om jag kommer ihåg, mitt minne suger!


Vi hörs snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Write to me baby!